Det strikkes og strikkes

Kommer liksom ikke i gang på syrommet nå på nyåret. Jeg nærmer meg slutten på et stort teppe til min søster, men gruer meg litt til å gå igang med å klargjøre det til quilting. Så mens jeg "planlegger" den jobben blir det litt strikking i sofakroken.

Her er noen sokker med flettemønster som jeg nettopp har strikket. Mønsteret fikk jeg i garnbutikken. Brukte litt tid på å finne ut av mønsteret, men da koden var knekt gikk det raskt å strikke disse.

5 kommentarer

celina

20.01.2010 kl.20:18

fin blogg :D

jeg har spørrerunde på bloggen min, vil du stille noen spørsmål? :)

http://celinaw.blogg.no/1264010780_sprrerunde.html?c=1264013641255

Timotei

20.01.2010 kl.22:25

Så fine disse var!

Kjersti M

20.01.2010 kl.22:30

Så skjønne sokkene var. Er vel greit å veksle litt på hva man gjør, da blir man ikke lei. Også får noen varme, gode strikkeplagg av deg :-)

Hanne-Kristine

21.01.2010 kl.18:55

Disse sokkene var lekre Bodil. Hva garn og pinner har du brukt? Jeg legger også store planer i sofakroken.....ha ha ha

Hanne-Kristine

Sissel

22.01.2010 kl.10:53

Du er så flitting, at. Her går det bare i pappeesker for tiden - men som en flittig syerske har jeg full kontroll på hvor sysakene er til enhver tid. Snart skal jeg igang igjen. Gardinstoff til kjøkkenet ankom i går - så da blir det nok litt jobb med det i helgen (har aldri sydd liftgardiner før, så spennende utfordring der).

Ellers så skal jeg på Dear Jane kurs på mandag - spennende! Gleder meg til å se deg og sy sammen snart :-)

Sissel