Det strikkes og strikkes

Kommer liksom ikke i gang p syrommet n p nyret. Jeg nrmer meg slutten p et stort teppe til min sster, men gruer meg litt til g igang med klargjre det til quilting. S mens jeg "planlegger" den jobben blir det litt strikking i sofakroken.

Her er noen sokker med flettemnster som jeg nettopp har strikket. Mnsteret fikk jeg i garnbutikken. Brukte litt tid p finne ut av mnsteret, men da koden var knekt gikk det raskt strikke disse.

5 kommentarer

celina

20.01.2010 kl.20:18

fin blogg :D

jeg har sprrerunde p bloggen min, vil du stille noen sprsml? :)

http://celinaw.blogg.no/1264010780_sprrerunde.html?c=1264013641255

Timotei

20.01.2010 kl.22:25

S fine disse var!

Kjersti M

20.01.2010 kl.22:30

S skjnne sokkene var. Er vel greit veksle litt p hva man gjr, da blir man ikke lei. Ogs fr noen varme, gode strikkeplagg av deg :-)

Hanne-Kristine

21.01.2010 kl.18:55

Disse sokkene var lekre Bodil. Hva garn og pinner har du brukt? Jeg legger ogs store planer i sofakroken.....ha ha ha

Hanne-Kristine

Sissel

22.01.2010 kl.10:53

Du er s flitting, at. Her gr det bare i pappeesker for tiden - men som en flittig syerske har jeg full kontroll p hvor sysakene er til enhver tid. Snart skal jeg igang igjen. Gardinstoff til kjkkenet ankom i gr - s da blir det nok litt jobb med det i helgen (har aldri sydd liftgardiner fr, s spennende utfordring der).

Ellers s skal jeg p Dear Jane kurs p mandag - spennende! Gleder meg til se deg og sy sammen snart :-)

Sissel