Det blir mest strikking for tiden

Det er full fart p jobb, ja og ellers ogs. S nr det er noen minutter til overs er det lett synke ned i sofan og se litt p TV. Da er det godt at man har strikkehobbyen som kan la seg kombinere med TV-titting.

Jentejakken/kpa som jeg begynte p for en tid tilbake er n ferdig. Det mangler bare sy i knappene (p bildet har jeg juksa litt og bare lagt knappene pent p plass.....)

Et par sokker har ogs sett dagens lys. Regner med at de havner i julegavekorga (hysj, hysj...)

Det er ikke ofte jeg strikker noe til meg selv (utenom sokker og slikt), men n har jeg tatt motet til meg og startet p en jakke i minialpakka. Virkelig et mykt og deilig garn. Det blir spennende se om det blir ferdig jakke denne vinteren. Vel, det kommer vel flere vintre s det skal nok bli bruk for jakken uansett nr den blir ferdig. Er s vidt i gang med det frste ermet.

Og slik skal jakken bli tilslutt. Mnster fra Sandnes garn.

Selv om det gr mest i strikking s str ikke symaskinen helt uvirksom. Haugen med batikkbiter vokser stadig, og n har jeg ikke s veldig mye stoff igjen, s da blir det ikke lenge til jeg kan starte pusle dette sammen til et teppe.

3 kommentarer

Annette

03.10.2013 kl.09:28

Yo! Jeg vil bare starte med fortelle deg at denne bloggen er til utrolig stor inspirasjon for meg. Jeg synes helt rlig at du er en av de fineste i Blogg Norge. Jeg blir helt rlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle nske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg fr, men jeg sluttet blogge fordi jeg fikk s utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt blogge, men du m ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. S om du klikker p lenken min s kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan vre snill dele den p bloggen? :-D Det hadde vrt veldig gy om du gjorde. Uansett hper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

Farmors

03.10.2013 kl.12:45

Nydelig strikking hos deg idag! Den kpejakka falt i smak, ja sokkene ogs ;)

Grethe

14.10.2013 kl.17:22

Flott striking, det ser s let ut nr jeg ser dine strikketing. Men jeg strever nest bare med rett!!

Gleder meg til flge med batikk-blokkene dine:-)